Lamborghini od jakiegoś czasu raczy nas kolejnymi modyfikacjami swoich bazowych modeli. Po Huracanie EVO przyszła kolejna na Huracan Super Trofeo Omologato zwanym po prostu STO. Czym nas zaskoczy nowy twór od Lambo?
Pod maską znajdziemy Wolnossące V10 które podobnie jak EVO i Performante generuje moc rzędu 640KM. To co zyskał nowy STO to redukcja masy o 43kg w stosunku do wersji Performante i wynosi 1339kg. To co od razu rzuca się w oczy to przepiękny wlot na dachu sugerujący przynależność do którejś z dziedzin sportów motorowych. Oprócz tego cały bodykit zyskał na masywności, maskę typu clam shell i nietypowy spoiler. Całość została wręcz stworzona do jazdy torowej, zaawansowana aerodynamika, klatka bezpieczeństwa, fotele kubełkowe, a mimo to posiada homologację drogową
Ceny? W Polsce będą startować od 1 700 000zł brutto. Dostawy rozpoczną się już w pierwszym kwartale 2021roku.
Fajnie to wygląda, Huracan zawsze był ciekawym autem
A w specyfikacji torowej nawet arcyciekawym! Czekam co jeszcze Włosi wymyślą
Tak jak pisze @widzecie, mogli by już wypuścić nową generacje
Ok, czekamy na nowy model! Mam nadzieje ze przyniesie sporo nowości.
Wiecie że produkcja tego auta trwa od 6 lat? Może pora na nowym model a nie odświeżanie kotleta?
Tak, ale przyznaj że to ponadczasowy model, pomimo 6lat nadal wygląda atrakcyjnie
I co z tego? Świat się zmienia, wyobrażasz sobie mieć telefon sprzed 6lat?
Masz racje, zatem czekamy na nowy model 😉
Szkoda że nie podkręcili jeszcze bardziej silnika, robiłby robotę
Kilka koni zrobiłoby różnice, ciekawe czemu nie zdecydowali się zrobić tej modyfikacji.